oldies

första malin.. okej palo får vara etta nu, hon bloggar ju för fullt liksom.. verkar köra på gamla godingar. i bildform!! vänta ni bara när jag kopplar in gamla datorn och visar bilder vad salle, malle och alle hittade på på den gamla goda tiden! pojkband, pimps and hoes, metallica... ja, you name it! he he he. varför gör vi aldrig det nu förtiden? jo för vi är STORA nu.. .

idag har jag varit hur trött som helst. jag väljer att tacka anton som alltid vaknar vid ungefär holv nio/nio och MÅSTE äta frukost. då väljer jag oftast att ligga kvar men inte imorse! skjutsade snällt iväg honom på träning :) somnade sedan om till filmen horton. trodde den skulle vara bra men ack! jag misstog mig visst. men PÅ TAL om bra film! hur kunde malla och blonda tvillingarna inte tycka att step brothers var bra?! jag och min pojke och vänner som kollade skrattade igenom hela filmen. det var längesen. så längesen att när jag då skrattade jag så mycket, så ramlade jag av min dinosaurie! hahah

äh slutskojat!

vad passar väl bättre än en gamling till. inte fullt så gammal kanske, men.


/malin h


Kommentarer
Postat av: sanna

Haha en metallicavideo tycker jag du ska lägga upp, och visa att du en gång i tiden var lika cool som mig! ;D

2008-10-28 @ 11:47:49
URL: http://sallee.devote.se
Postat av: sanna

och föressten... step brothers var den roligaste filmen jag sett på länge huhihihoho!

2008-10-28 @ 11:49:37
URL: http://sallee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0