Flashback

Hejhejhej

Idag är det en sån där skön dag då man är helt ledig och inte har några måsten :) LOVE IT!

Jag jobbar bara lördagkväll i helgen så det kommer bli en väldigt skön helg överlag, känns såå braa...

Slog på radion förut, och skruvar in P3 som faktiskt är himla bra. Men jag hade glömt att det va fredagförmiddag, vilket innebär fredagsflörten..... Är inte detta ett ganska pinsamt program? Jag tkr det är pinsamt.. Men men, jag kom iaf att tänka på hur myysigt jag och Maja och dom andra girlsen brukade ha det när vi satt varje fredag på bilden och ritade och lyssnade på fredagsflörten :) Jag längtar tillbaka lite!



Tack för skjutsen igår Malle btw... :p Nu ska här städas!! Jag ska göra mitt hem rent och fint, hörs och ses people / Evelinaa

Kommentarer
Postat av: mus

Jag saknar också det. Vill gå i skolan igen :D

2008-10-17 @ 17:31:35
URL: http://majaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0