Hohooo

Helloo!

Ikväll är jag en tröttis.. Har jobbat som en liten flitig myra hela dagen och kvällen, och även hela kvällen igår! Jag känner mig ganska duktig faktiskt :) och jag blir så himla extra mkt glad när jag tänker pengarna.. SWEET!! Nu är det bara fyra arbets dagar kvar, sedan drar jag till huvudstaden med min vän Kristin enda från tosdag till söndag! Det kommer hända såå många roliga saker :D Can´t Wait!!

Just nu sitter jag och varvar ner lite i lägenheten och väntar på min tillfälliga sambo Malla som är ute och roar sig, jag va tråkig ikväll och valde att inte gå ut.. Lite besviken på mig själv, men mina fötter sa ifrån och likaså min energi! Tyvärr

Kan hända att Malla tar med sig vänner hem och har lite efterfest här, Jolly good Fun!!

Nej nu ska trötta och tråkiga Evelina ta och diska undan lite efter förfesten som varit här, sen ska hon nog faktiskt börja tänka på refrängen. See ya! / EVIIIIS



Inte trött och tråkig..

Kommentarer
Postat av: gabb

haha, jolly good fun! jag är smittsam ; )

2008-10-06 @ 18:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0