one day off

idag har det varit schöönt för jag har haft en ledig dag. jag fick vara ledig och evis o mallan jobba. på min lediga dag har jag gått på stan i regnet och handlat lite småsaker. ett busskort, almanacka och skor. jag vet inte varför men jag tror nog malin skulle kalla det.. hmm. behändiga saker. eller? det behändigaste av allt var att skorna jag köpte var ett par stövlar. inte stövlar som evelina handlat utan ett par riktiga stövlar. i gummi. så nu kan jag gena över vattenpölar och såna smarta saker. behändigt.


eftersom vi tjatar om värme hela tiden

Kommentarer
Postat av: behändige malin

hohoho de där var ju saker som faktiskt får kallas behändiga :D malá ännu stoltare! ses imöra!

2008-10-02 @ 19:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0