mina vänner klår mig i allt


IDAG står min kära vän ida i fokus! hur duktig har inte hon varit? igår fyllde hon nämligen 18 år. GRATTIS! och vad mer? JO, hon tog körkort samma dag!! hon har nog slagit någon form av rekord hos mina kvinnliga vänner. för mig tog det hela nio månader...... superduktig tjej var orden. GRATTIS!


ida, så fin på våran modevisning :))

för mig har det gått allt annat än bra. idag gjorde jag illa mig och mitt knä på väg till jobbet. klantigt var det också. tänk om jag blivit klantigare än evelina. OCH påsen? tänker inte berätta hur det gick till men det gjorde ont. jätteont. blev alldeles svettig och trodde det skulle rinna blod. då hade jag svimmat också. kunde inte sitta på knä och inte heller springa så bra på träningen. jag ska sluta bli klantig... .  ja, det ska jag!

/malin h, för en gångs skull

Kommentarer
Postat av: ida gn

ja gilla inte denna bild så där megamycket, men måste iaf säga taaacck för ett urgulligt inlägg! :)

2008-10-22 @ 13:47:54
Postat av: Evelina

hihihihiii :) de va längesen jag gjorde nått klantigt nu! eller.. nee, de va de inte alls kom jag på..

2008-10-24 @ 00:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0