Snaart...!!

Nu är det bara fyra veckor kvar (om hon inte mindre) innan jag får flytta in i min underbart mysiga loft-lägenhet!! Som jag läängtar :D Jag måste bara köra hem soffan och TV:n från sthlm innan.. och köpa lite inredningsgrejor, typ soffbord, gardiner, matta and so on... It´s gonna be GREAT!

I helgen är det mycket på chemat, jag jobbar varje kväll och jag ska få sova i Mallas kära syster Isabelles lägenhet (eftersom hon är i huvudstaden över helgen) med malla såklart :p Så när jag inte jobbar kommer det förmodligen bli att umgås med tjejerna, eftersom dom kommer att hälsa på! Det kommer bli en mysig helg :)

Hm, Malla gör mig lite deppig med bilderna i hennes inlägg, speciellt när jag kollar från bilderna och ut genom fönstret! Jag vill utomlands Men det får blir framöver, ganska långt framöver tror jag bestämt.. Om man inte skulle ha sån tur att men blev bjuden, eller skulle vinna på lotto or so! Who knows? ;)

Om det nu skulle hända, så är jag redo! Jag och Gabbie är redo..


 



Over and out.. / Evi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0