ÄCKLO

Jag har en superäcklig högerhand. Den har två brännblossor som spruckit, och två andra brännskador där huden blivit uppsvälld och röd. Jag förstår inte riktigt hur jag lyckas, kaffe/popcornmaskiner och plattänger is DANGEROUS :O Det är verkligen fult, försöker ha plåster på men dom lossnar bara när jag måste sköjla händerna hela tiden i disken och så på jobbet, fantastiskt frustrerande


Jajaa.. nog med äckelprat. 

Som mina känslor är blandade inför helgen. Sthlm ska bli så roligt, men jag missar MAJAS 19-ÅRS FIRANDE!! Jag vill inte missa de :( Alla tjejorna, utom jag och Krillie då, ska feesta i en lägenhet i storstaden våran för att sedan gå på stadshuset och få se och shaka till Veronica och Marcus K... Kommer nog komma en liten tår ur mitt öga den kvällen

Anywhoo, så ska jag sussa lite nu.. Ska till tandläkaren i morgon för att sedan åka direkt till jobbet :) Undra om jag har något hål eller om jag skött mina tänder, big wonder.

Sleep weell! / Evalena den klena

Kommentarer
Postat av: malla

äkkel eve :p

2008-10-08 @ 11:05:24
Postat av: mall

lägenhet inne i storstanen = majas hus i söråker :p

2008-10-08 @ 17:27:38
Postat av: maj

buhu stackars evee

2008-10-08 @ 19:25:19
URL: http://majaj.blogg.se/
Postat av: Evis

jaha..har ingen riktigt koll när man inte ska va med :/ trodde ni skulle va i peppes lägenhet! höhö

2008-10-08 @ 22:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0