Knutby VS resten

Känns som om jag var ut igår. Sov inte så länge efter jag kom hem från jobbet för skulle träffa flickorna flajs i b-forsen. Vi åkte på en "roadtrip" i sörberge för att fixa lite och jag hämtade min dräkt, kostym, dress? Vet inte vad jag ska kalla det. Den hänger nu fint i mitt rum, redo för party ;) om tre veckor...... Long time.

I brist på annat visar jag:
KNUTBY VS RESTEN
(sista april 2008)


Godisätning. Jag vann!


Dricka öl ur flaska. Patten vann!


Svepa öl med två tamponer mellan käften. Hanna vann överlägset!


Lapa vin. Patten vann igen.


Stoppa pengar mellan skinkorna o lämna i burken. Evis imponerade stort och vann!

Många fler tävlingar gjorde vi och slutresultatet vill ni inte veta. OK, resten vann!! Jag utlyser härmed en till tävling. Fast då ska inte Emelie behöva dricka vin/öl. Inte hennes bästa sida visade det sig!

Tack o hej nu ska jag inte äta pastej /Malla

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha, den där godisremmen höll på att bli min död! :P

2008-10-20 @ 23:44:00
URL: http://sallee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0