best of zakynthos 07

Mysig kväll igår hemma hos henriksson. Vi fixade lite till majas partaj, mer än så kan jag icket säga ;) Men vi hoppas hon blir glader! När jag har tråkigt så brukar jag kika på bilder, nu har jag tråkigt så det blev Zakynthos bilderna som fick underhålla mig. Två veckor i Grekland med underbara flickor, varmt väder varje dag, partaj nästan varje kväll och helt galet kul. Har inte så mkt mer att säga mer än att ni skulle varit där ;) och att jag vill göra det igen igen och igen.....





1: maja o homies från england. 2: förlåt malin o evelina, men den är så.. hmm.. full av allt. 3: engelsmän äter evis fräknar. 4: vi och norrmännen 5: förfest på vårt rum 6: jag o evis o italienare. undra vad han pekar på.. 7: pimp-malin 8: engelsman lyfte evis. jag var inte tillräckligt snabb med kameran så skrek : DO IT AGAIN!! så de gjorde han :) 9: glada barn, mina barn. 10: kristin sover. ja, sover..

/Palo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilka snyggingar ;)

2008-10-07 @ 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0