Weekend

Som vanligt så rusar helgerna förbi. Fredagen vart en mysig kväll på olearys, vi skippade bowlingen och satt bara o surra istället! Evelina skötte sig utmärkt kan jag tillägga ;) Lånade syrrans lägenhet i helgen för hon har varit i sthlm och blivit kär. Kär i vår underbart söta tremänning! Jag blev också kär när jag fick se bilderna :)

Lördagen trodde jag skulle bli en ensam kväll men efter jag varit hemma o ätit middag med familia o sagt bye bye till farfar o underbara ulla som varit på besök hämtade jag upp alexandra o hennes kusin som hade nappat på utgång. Gabb, Bea o Krull kom sen o mötte upp oss. Vi irrade mest omkring som vanligt, tog en drink på svenssons. Än en gång blir man besviken på Sundsvalls uteliv, men det var iaf kul o träffa lite folk!

Söndag idag som har innehållit Evis, Malle, Emp o Majk o pizza förstås! Love it!









vem blir inte kär i denna lilla krabat ;)

/Palo Malin

Kommentarer
Postat av: maj

FYYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAN va jävulskt med söt

2008-10-06 @ 10:29:46
URL: http://majaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0