whataa??

Okej, jag vet att deppiga inlägg är tråkiga inlägg.. MEN JAG ÄR SJUUUK!!! Nu när dagen väl har kommit, dagen som jag så länge längtat efter.. Då vaknar jag med feberont i kroppen och världens största halsmandlar.. Regnet gör en ju inte direkt piggare heller! Jag som ska få va ledig en heel helg för en gångs skull, och dessutom få åka till sthlm!! 

Nej, så himla besviken på denna dag..

MEN!! Jag älskar "men" i såna här sammanhang :) Jag tänkte såhär: om jag är sjuk idag och vilar upp mig idag (sover på bussen, skjuter upp mitt viktiga möte i staan till nästa vecka, sover nån timme här hemma innan jag åker till bussen, dricker och äter c-vit., dricker honungste...) Så är jag nog frisk tills i morrn :D SMAART! Barbara Straussand säger att om man tror riktigt hårt och mycket på nått så går det i uppfyllelse, jag tänkte köra på den teorin.
 
Tack Barbara

Hoppas att ni alla andra är friska barn, och att ni får en fin helg! / Kissess Evelina




Tänkte att han kanske piggar upp lite en regning dag som denna :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är lovely :) Krya på dig gumman! Ringer snart!

2008-10-09 @ 12:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0