ÄNTLIGEN!

Åååe, nu har jag äntligen hittat mina vinterstövlar :D Jag har verkligen letat och nästan fått panik när jag inte hittat några, hade t.o.m. börjat ge upp lite vid det här laget. Jag blev nu så fantastiskt lycklig!! Dom var inte direkt dom dyraste jag
provat i min febrila jakt på dom perfekt stävlarna heller, och ännu konstigare: Jag hittade dom på DNA!? Har aldrig hittat
ett par skor i den butiken tidigare, I´m a bit chocked. Jag passade även på att köpa ett par helt vanliga svarta uggs, älskar verkligen uggs :) Dom absolut skönaste skorna ever.


Just nu sitter jag i Hannas lägenhet och väntar på att hon ska komma hem från sin träning, har liksom blivit lite halvt inneboende här sen jag började jobba på Olearys. Väldigt snällt av Hannis-Pannis!

Fast jag längtar dock tills min blivande lägenhet är tom och jaag får komma in i den med miina grejer!! Hur svårt kan det vara att flytta in med killen sin liksom? Man tkr att det borde gå fortare än tre månader.. Jajajaa, den första november är den min anyhow :D 

Have a nice evening alla 20, SMEK / Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0