feels like

idag
gjorde jag min första dag på jobbet. det gick bra. nu sitter jag och är jättetrött och förstår varför mamma alltid somnar före tio. jag kanske förstår hur det är att vara vuxen. nästa gång jag är med mina vänner ska vi bara prata trädlöst bredband, ICA-bank och jobb. ungefär. fast det gör vi redan...

och
på onsdag åker vi tidigt till sthlm och kommer inte hem förens på lördag. långhelg med start på en onsdag. weiwi, det blir lite shopping, mys, feest och sist men absolut inte minst COLDPLAY torsdag. trots ett fullsatt globen är det inte många som fattar vad det är jag ska på. vilka vet inte vilka coldplay är: äldre människor, typ dom jag hänger med... nuförtiden... på jobbet. kanske inte är så vuxen ändå.
äh. nighty /malin


Kommentarer
Postat av: MAJO

Heeeej! Jag saknar er jAtte mycket!! HAr Ar allt FETTIIIISSSS!!!! Precis som jag >D

2008-09-16 @ 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0