första september

första september

nu har det hänt mycket de senaste dagarna. vi välkommnade helgen med att käka jättegoood mat och billig öl på holmö brygga, sen festade vi vidare på oscar. jag vet inte om mina vänner har så mycket minne av kvällen, därför tänkte jag påminna dem med lite bilder så småningom ;) på lördagen var det kräftskiva hos viktor i söråker, det var roligt så länge jag var med

anton har kommit hem från en vecka i tjeckien och jag har bara varit glad över att se honom. på söndagen inventerade vi hela butiken ute i bergeforsen. OCH tack för den tiden, för nu har jag fått ett nytt jobb :D jag byter till konkurrenten som du hittar i söråker

nu ska jag åka till stockholm och träffa kusinerna och shoppa upp lite pengar. hejdå mina vänner /malin h

Kommentarer
Postat av: mallaaaa

haha bilder kan behövas :p

2008-09-01 @ 16:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0