helgen

Måndag igen vilket betyder ny arbetsvecka, men med en förkylning i kroppen känner jag på mig att den kommer gå sakta.. fredagen och lördagen var hur roliga som helst och det har jag mitt sällskap att tacka för! kräftskivan hos victor i lördags började rätt lugnt men slutade i ett fylleslag. pojkarna hade dukat upp så fint med långbord och blev förvånad själv att jag tyckte om kräftor!! *stolt* kvällen fortsatte med shottar, lite lek, charader, skateboard-åkning och ett antal shottar till. fick skjuts hem vid fem, efter att jag sovit en stund i soffan :)  

Bilder kommer ikväll efter jobbet om jag inte är för trött! Ciaoo bellos /Malin Pä  




Kommentarer
Postat av: Henrik

Haha, du och jag somnade i soffan :p Jag kommer inte ihåg hur jag kom i säng efteråt.

2008-09-01 @ 23:53:13
URL: http://www.henkan.org
Postat av: Malin

haha ja :p försökte väcka dig när jag fick skjuts hem men du var helt död! haha

2008-09-02 @ 12:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0