henrikssons version

hm. stockholm är både bra och dåligt har jag nu lärt mig. men mest bra. speciellt när coldplay är där. då är det mycket mer än bra. DOM är nog bäst :) jag blev lite förvånad över konserten ändå. tårögd till fix you, sångfågel till lovers in japan, men min favorit från konserten vart ändå the hardest part. hardest part med endast chris och piano, mm-m!

mer än det kan jag bara säga att det var en jättemysig och rolig liten weekend i sthlm. shoppade av min sommarlön för första gången, träffade mina söta kusiner, åt god mat, stressade till tåg och så vidare....

för övrigt har jag nu börjat mitt nya jobb på riktigt. tror att det går bra. fick börja min vecka med att vara ledig men nu är det fyra dagars jobb som gäller. nu har vi också börjat matcha på innebandyn. spelade DM-match i helgen som vi inte ska tala om. tänk er den dagen jag vågar börja skriva resultat på bloggen :D nästa match är på torsdag så vi håller tummarna för det. gör det ni med. tack på förhand


dålig plats tänker ni. bra säger vi. ibland kunde vi nästan tillochmed ta på chris rakade huvud. det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0