polis o fest

vaknade idag av att polisen ringde, hjärtat hoppade ett slag.. tänkte vad har jag gjort nu? men det var bara en vänlig själ som hittat min börs som jag inte ens visste att jag tappat bort! fredagens utgång började med en mysig förfest hos johanna ute på alnö för att sedan fortsätta på aveny, konstig kväll som avslutades i gabbies säng med pommes och lite sex and the city! thanks babe :)

hela lördagen gick jag som ett ufo och var trött men efter vi tryckt i oss en pizza på kuben gick vi och började förfesta hos mikey. mkt trevlig kväll med lite singstar, lek, arabiska natt, PEZ, twister o limbo (som jag vann=stolt). mötte sedan upp tjejerna på stads och avslutade med subway! great night helt enkelt. idag var jag på jobbet i fem minuter, tydligen var båten redan klar så jag behövdes inte så då blev det en hyrfilm o godis istället :)

blir inga bilder förrän jag fått maaaaat, see ya /palo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0