m says många grattis och välkommen hem


idag tänkte jag bara dela ut några grattis. först grattis till alexandra som äntligen tagit körkort. jag kommer få taxi till varje träning. andra grattis till påsen som förlovat sig. var några veckor sedan men fick reda på det igår. roligt och grattis :) också grattis till big sister som firar ett år med jocke idag.



VÄLKOMMNAR också the third M hem! de andra m:en och alla andra har saknat henne. roligt att höra vad hon nu kan lära mig om egypten, israel och alla andra ställen jag inte varit. hon har nu på endast två veckor besökt fler ställen jag någonsin varit i, i hela mitt liv. varför är jag avis och varför kommer gratiskryssningar gömma sig hela MITT liv? malins now says goodnight med tankar om typ utlandet. värme. bad. soool.

Kommentarer
Postat av: M

HAHAHA Big´M har saknat er i massor! Men nu är jag hemmis! Utgång på onsdag? Vem är på ve är på? ;)

2008-09-29 @ 13:06:11
URL: http://majaj.blogg.se/
Postat av: palo

nej utgång i helgen istället :D fast då jobbar väl du!

2008-09-29 @ 14:13:00
Postat av: Anonym

Malin P, kolla dina krökna cp fingrar! HEHE fel o va normal

2008-10-01 @ 19:05:03
Postat av: Anonym

haha opsi. hade svårt för de där minns jag

2008-10-02 @ 08:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0