pickalurven, det klias...

tur att vi umgås så mycket så vi alltid har samma saker att berätta om.. amandas kräftskiva var som malin sagt, tequila, bad och kräftor. som jag skulle säga: HUR ROLIGT SOM HELST.

det hela började lite dåligt när maja och jag inte lyckades hitta stugan. efter ungefär en timmes letande fick värdinnan och hennes pojke springa i svarta skogen för att hitta oss. det låg verkligen ute i ingenstans. kvällen fortsatte på och vi hade det mysigt, trevligt och roligt all night long. jag låter bilderna tala för resten:

    

 

jag märker att maja var lite av en linslus eller favorit eftersom minst hälften av alla bilder är på henne. ;)
1. maja trodde det var maskerad, därför kom hon som världens största kräfta. 2. tequlia-race 3. amanda och olle styrde upp lite allsång. 4. badade lite. 5. dom söta tjejerna. 6. dom fula tjejerna. 7. amanda fyllde år, tror maja kör en *ReMIx twothousandandeight* ;)

nu ska jag kila iväg till jobbet. ikväll ska jag ut till den andra storskogen jag brukar hänga i, där hölo bor ;) hejdå/malin hå

Kommentarer
Postat av: MALLAAAA

fula kompisar du har malin. fula vi är. minns lite smått att vi tog, försökte innan maja klämde sig in iaf, och ta en ny profilbild? wheeere it is??



2008-09-09 @ 23:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0