busy is back

vad jag gillar malla som får lite liv på stället. lovade att jag skulle vara först men den lilla kunde inte bärga sig!

jag har så mycket att berätta att jag börjar med några. håller med en av mina många alex att en gossipevening med massa vin och en öl till malin o maja skulle sitta perfect. eller champange o jordgubbar. ostbricka... eller vad fan som helst!

..igår träffade jag mina tjejer för middag på tandoori sedan bio, australia. mysig film men -team kidman +team jackman. ikväll träffade jag nästan resten av halvan för hockey o tacos på biteline. också mysigt -förlust för timrå.

..på fredag fyller iallafall hannsing för mycket enligt henne själv. 20 år börjar vi bli nu och tänka sig att roliga kalas vi ska ha. ja, det blir roligt. först hanna, sedan malla som redan planerat sitt partey. spännande tjej

..MEN DET FESTLIGASTE AV ALLT, ändå. våra biljetter till usa skulle bokas idag? hoppas dom gjorde det för snart ska vi dit! det ska verkligen bli mer än roligt. vi kommer se fina betonghus i minnesota och spendera mycket av tiden i en ishall eller två. meeeen som jag längtar!!


nä nu vill jag inget annat, skiathos 2006. skulle jag säga bruna minnen?

Kommentarer
Postat av: mus

MEEN! Gossip girl kväll?! hahah :D Jag ser ju inte ens på skiten.. Vi kanske kan ha olika rum. Ett med gossip och ett med family guy! HEHE

2009-01-13 @ 13:09:35
Postat av: Anonym

men maja. jag menar inte gossip girl, utan gossip=skvaller!! he he heheh

2009-01-13 @ 16:57:33
Postat av: maja

hahah jaha! trode vi skulle klä ut oss som dom och leka Clair&co ! HAHA

2009-01-13 @ 20:18:12
Postat av: Alix

Gossip gossip!

2009-01-13 @ 20:30:44
URL: http://purpleshoee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0