BIG CHOCKER!

Hehehee.. Tänkte överraska mina malinsar med ett litet inlägg, och alla ni som läser också :) va kanske hur längesen som hellst jag skrev nu! Vet inte om det här är nån engångsgrej eller om det kommer bli något långvarit och seriöst.. ;)Men hur som hellst så är jag här nu så passa på att njuta av ögonblicket :D

Jag har ont i en visdomstand, ska dra ut den så fort Kerstin (tandläkarn min) har tid för mig. Det blir skönt de.. Ska bjuda på min nuvarande favorit låt, och även uppmana alla som inte sett Twilight än att SE DEN!


Full moon - Black ghosts



Konstig video, där den ena tjejen för övrigt har en likadan jacka som vår underbara bonde! Jajaa... Osammanhängande och bra inlägg, Evelina är tillbaka..!

Hade :) / EVIIS

Kommentarer
Postat av: Alix

WOW!! nu uppdaterar ju :O :D didn't know! whiiii

2009-05-20 @ 08:59:32
URL: http://purpleshoee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0