Malin sa så Malin fixar!

Malin Hå frågade om vi inte skulle börja blogga igen, Malin Pe svarar javisst! Så jag tar tag i saken helt enkelt :) Min ledighet börjar gå mot sitt slut äntligen, om två veckor öppnar Holmö brygga som kommer bli mitt jobb några månader framöver. Jag joinar Evis o Kristin helt enkelt, kommer bli en superkul sommar :)

På fredag vankas det kalas, min käre vän Emelie har ju fyllt 20 + flyttat upp en våning så det ska firas! Hon har valt cocktail som tema. Bara att leta fram den finaste gå-bort-klänningen antar jag. Funderar på om jag får dricka öl iallafall... Känns som cocktail o öl inte riktigt går ihop. Men min kropp tål inge annat :) Öl får det bli!

Annars händer det inte så mkt mer än att nästan alla flyttar! Emelie o Joel upp en trappa, Malin o Anton in till la stada, Amanda till Haga, Micke till källaren. Plus många fler! Nu är det bara Maja och jag kvar i Söråker! Tur att hon inte sviker än på ett tag så jag har någon att cykla o fiska med :)



Maja kom hem, glöm inte köpa ett tugga till mig :)

/Malin P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0