mother lover

min helg..
det började i fredags med examensmiddag för syrran. skulle bli en tidig kväll hade vi bestämt oss för men det blev sena natta. eftersom jag lovat johanna att sova med mig så "måååste" jag vänta ute. så det blev en liten spontanutgång med alex o alex. och att det slår bäst! dedär spontana alltså

klockan sex på lördagmorgon gick bilen till stockholm och faktiskt var vi pigga. trots. lillklara börjar nu bli storklara, har fått tänder och kan nästan gå själv :) himla roligt att träffa alla släktningar nerifrån som vanligt. måste tillägga at vi slocknade klockan tio på kvällen...


Kommentarer
Postat av: Alix

Viiiiin på lördaaaa!

2009-06-04 @ 13:16:04
URL: http://purpleshoee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0