och malla duktig, malle följa

jag tvingade mig med malin i att börja skriva igen, och de gjorde hon ju illa kvickt. så nu äré min tur

min morgon började med att MIO-grabbarna vad här med vår nya soffa!! snygg soffa har jag för mig.. när vi valde den,
men det är nu åtta veckor sedan. kommer inte riktigt ihåg hur den ser ut.. svart, skinn, de minns jag.
LITE besvikn blev jag när gubbarn inte monterade soffan? nu måste jag göra det helt själv!!? kanske hinner jag göra det innan mr. "tummen mitt i handen" kommer hem.... får ta hit hannsing som monterade hela köksbordet. bra vän att ha ;)



alla som inte gjort de måste gör'at! lyssna om och om och om igen på the killers  day&age. inte ett endaste misstag.
nästan så man funderar på att sova i lera på hultsfred...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0