släpp kossorna fri det är vååår!

Imorgon är en stor dag! Då ska jag äntligen få kolla på Kristins kossor när dom släpps ut i det fria. Jag har höga förväntningar på att dom ska hoppa o göra volter. Hela söråker kommer vara där så dom har press på sig ko-rackarna ;)

Jobbar idag och har bara en timme kvar, har gått väldigt fort idag. Edward o Bella har underhållit mig och nu är den fjärde boken beställd! Man blir ju besatt :)

Äntligen har vår Maja kommit hem! Idag har Joulin o Co ordnat med överrasknings-välkommen hem fest men tyvärr kunde jag inte komma :( Men snart träffs vi min vän :)

Tjingeling /Malla


Kommentarer
Postat av: Alix

Vem såg kossorna?! :O

2009-05-21 @ 19:37:40
Postat av: Palo

jag jag :D

2009-05-23 @ 12:23:13
Postat av: sanna

åhåå, jag skulle! Men sov såklart alldeles för länge! :(

2009-05-24 @ 13:54:40
URL: http://sannabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0